Reklama zewnętrzna nie jest ograniczona limitami. Liczba jej odbiorców nieustanie rośnie, tym bardziej, że nośniki reklamowe znajdują się w najbardziej ruchliwych punktach w mieście
Działamy lokalnie, ogólnopolsko, międzynarodowo – trafiamy do wyselekcjonowanego grona odbiorców. Wiemy, gdzie Twoja reklama ma się znaleźć
Ruchliwe ulice, centra dużych miast, punkty w których kierowcy lub przechodnie muszą się zatrzymać – właśnie w tych miejscach znajdzie się Twoja reklama. Zbudujemy kampanię w oparciu o najlepiej wyselekcjonowane i dopasowane nośniki, zapewniające rentowność kampanii
że jako nośnik treści reklamowych nie wymaga jakiejkolwiek aktywności ze strony odbiorcy. Reklamy zewnętrznej nie kupuje się ani nie prenumeruje.
Ta właściwość jest jej największą zaletą: reklamy zewnętrznej nie można wyłączyć. Odbiorca – jeśli tylko znajdzie się w zasięgu oddziaływania tablicy reklamowej czy innego outdoorowego medium, jest „skazany” na odbiór przekazu reklamowego jaki ona niesie.
Jest prawie niemożliwe, aby inne media mogły konkurować z komunikacją jaką zapewnia OOH
Tylko ci, którzy mają coś do ukrycia, unikają widoczności. Umieszczając swoją markę na arenie publicznej w prawdziwym świecie, dajesz jej dodatkowy stopień legitymizacji, dlatego 40% osób twierdzi, że ufa reklamie zewnętrznej
Większość ludzi codziennie przechodzi przez te same miejsca i dlatego codziennie widzi te same reklamy. Powtarzające się wrażenia pomagają utrwalić informacje w mózgu, dzięki czemu z czasem przypomnienie sobie marki staje się znacznie bardziej prawdopodobne